تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
پیام تبریک مدیرعامل محترم بیمارستان آپادانا به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۹

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر الیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال
 به نام خداوندی که بدیع است و هر روز و هر لحظه خلقی نو  و نوروزی جدید می آفریند. 
 
 بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن جمال پروردگارمتعال را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند. 
 
بار دیگر نوروز با تمام زیبائیهایش فرا می رسد و با خود ترنم نسیم و طراوت و شادابی را به همراه می آورد  و جلوه ای از آفرینش و جلال الهی آشکار می سازد و بهار این ودیعه الهی با کوله باری از سرسبزی و طراوت می آید و ایرانی مسلمان این رویش و شکوفایی را با نام نوروز گرامی می دارد.
 
 نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به بافتی آباد و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.
 
اینجانب عید سعید نوروز و آغاز سال نو را که با دعای خیر عزیزان تحول احوال و تقلّب دلها و بصیرتها را نوید می‌دهد به همه مردم و بخصوص کادر درمان  و پشتیبانی که در این شرایط سخت بیماری جهت حفظ سلامت جامعه  تلاش می‌نمایند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است به یاری خداوند سبحان، سال جدید، سال تداوم توفیق ها، سربلندی ها و حماسه آفرینی ها، پیشرفت ها و سال به ثمرنشستن تلاش های همه جانبه شما عزیزان باشد.
 
 
 
 
باتشکر 
دکتر محمد طه جلالی

fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا